Foreningen IFI-Navet

Hvem er vi?

Navet er bedriftskontakten ved Institutt for informatikk ved Universitetet i Oslo. Hensikten med Navet er å gjøre det enkelt for bedrifter å komme i kontakt med studentene ved instituttet, ved å tilby:

  • et sentralt kontakt- og koordineringspunkt for alle bedriftsrelaterte aktiviteter ved instituttet.
  • praktisk hjelp ved bedriftspresentasjoner og andre typer arrangementer (romreservasjon, matbestilling, mm.)
  • oversikt over bredriftsrelaterte aktiviteter for studenter.

Følg oss på våre sosiale medier for å holde deg oppdatert på hva som skjer i Navet:

Flowy Line

Livet som intern

Som intern i Navet er du en viktig del av driften i foreningen. Gjennom et semester vil du som regel være ansvarlig eller medansvarlig for 2–3 bedriftspresentasjoner. I tillegg bidrar interne til styrets arbeid gjennom å være med i en av arbeidsgruppene. Mer informasjon om arbeidsgruppene finner du under. En gang i måneden har vi internmøte, der hele foreningen samles for oppdateringer om aktuelle saker. Det er viktig å være engasjert og hjelpe til ved behov. Det er viktig å huske at det ikke bare er arbeid, men mye sosialt også! Etter hvert internmøte er det internkveld, som er sponset av foreningen. Foreningen har mye sosialt å by på, som utenlandstur, julebord, sommerfest og mange andre små og store aktiviteter gjennom året.

N logo

Interngruppen

I interngruppen så organiserer vi alle Navets interne arrangementer. Vi planlegger internkveldene og de større avsluttningene på slutten av hvert semester. Vi jobber på for at alle i Navet skal ha det så bra som mulig (og gøy som mulig).

Bedriftsgruppen

Vi i bedriftsgruppen gjør kanskje Navets viktigste jobb, vi finner bedriftene som skal ha bedriftspresentasjoner. Bedriftsgruppen jobber kontinuerlig med å finne bedrifter for studentene. Uten oss så får vi ingen bedrifter som kan lære og informere studente om arbeidslivet.

Organiseringsgruppen

Organiseringsteamet har ansvar for å sikre den praktiske gjennomføringen av Navets arrangementer. Vi tar oss av booking av rom, bestilling av mat og sørger for at alt er på plass før arrangementet starter. Vi gjør vårt beste for at alt det praktiske går sømløst.

Økonomigruppen

I økonomigruppen får du innsikt i hvordan Navets økonomi drives. Som intern bidrar du til både regnskapsføring og budsjettering for en større forening.

Promoteringsgruppen

Som del av promoteringsgruppen vil du hjelpe promoteringsansvarlig med synligheten og kommunikasjonen til Navet, slik at vi kan nå ut til studenter og bedrifter. Vi har ansvar for å formidle hva Navet driver med, skape engasjement rundt arrangementene våre og bygge et positivt inntrykk av foreningen.

Webteamet

Hjelp webasnvarlig med å vedlikeholde, teste, og utvikle nye funksjoner for Navets webplatform. Dette er en unik mulighet til å jobbe med et større system som brukes av mange ifi-studenter daglig.

Arrangementsgruppen

I arrangementsgruppen så passer vi på at alle navets arrangementer går på skinner. Vi har ansvaret for prikke systemet og assisterer de andre gruppene i sine oppgaver, og samhandler med andre foreninger ved større arrangementer.

Koordineringsgruppen

Hjelp koordinator i sine oppgaver. Vi gjør et variert utvalg med oppgaver, men kjernen er stillingsannonser. Vi legger ut og passer på at alt er i orden med stillingsannonsene.

Flowy Line

Styret

L

Leder

Halvor Kirkhus

N

Nestleder

B

Bedriftskontakt

Henning Nordhagen

Ø

Økonomiansvarlig

Amélie Felicia Charlotte Aamodt

P

Promoansvarlig

W

Webansvarlig

Christoffer Hennie

S

Studentkontakt

Jonas Berger Nyvold

A

Arrangementsansvarlig

K

Koordinator

O

Organiseringsansvarlig

Live Tonning Aanderaa