11.03.2021 16:15
Digitalt
Gavekort på Foodora
100888888013131313241 plasser igjen
Schibsted familien består av digitale varemerker innenfor media, markedsplasser og smarte digitale tjenester. Våre varemerker innen media - som VG, Aftenposten, Aftonbladet, og SvD - er kjente for sin troverdighet, eksepsjonelle journalistikk og redaksjonelle uavhengighet. Våre ledende markedsplasser Finn, Blocket og Tori kobler millioner av brukere hver måned. Digitale tjenester - som Lendo, Prisjakt og Compricer - hjelper konsumenter til å ta bedre valg. Schibsted sitt oppdrag er å empower people in their daily life, ved å bruke tech og data for å skape innovative produkter og fantastiske brukeropplevelser - og hjelpe til med å bygge en bærekraftig fremtid. Rethinking things since 1839 - a lot has changed over the years, but our passion for driving change remains.
11 mars er det endelig Schibsted sin tur til å bli bedre kjent med studentene på Navet! Det er kanskje ikke så lett over en digital presentasjon, men vi skal gjøre vårt beste for at dere får bli litt bedre kjent med oss som arbeidsgiver ihvertfall. Så, engasjer deg i chatten og delta i konkurransen vår - da blir det god stemning og en lun bedpres!
Så hva har vi å by på denne gangen?
Først og fremst er det viktig at alle ordner seg noe godt å spise og drikke. Det løser vi gjennom Foodora og dere får velge selv hva som er kveldens meny!
Deretter møtes vi på video hvor dere får en introduksjon til data og tech universet hos Schibsted, featuring Software engineer Henrik og CTO Pål.
Så blir det en aldri så liten case presentasjon fra Tech Experiments Anniken, som skal fortelle om FINNspo appen!
I tillegg blir det selvsagt muligheter til å stille spørsmål til våre tech recruiters, møte vår nye studentambassadør på UiO og vinne premie!
Arrangementet vil bli gjennomført i GoogleMeet - link kommer senere!
Vi sees!